CaféSang lørdag den 3. oktober
3. oktober – kl. 12:00 – 13:00
Den 3. oktober har vi inviteret Didde Lauritzen som sangvært til CaféSang.
Didde er medlem af byrådet i Sønderborg og er som formand for sundhed, unge og forebyggelsesudvalget særligt optaget af mental trivsel og sundhed og betydningen af stærke fællesskaber. For eksempel dem der opstår igennem sang og musik.
Didde har som barn og ung været medlem af Sønderjysk Pigekor og er derfor nærmest vokset op med den danske sangskat.
Ditte er for nyligt blevet tildelt Kvindeprisen 2026.

Kom og syng med lørdag den 3. oktober kl. 12.00 – 13.00 i Café Alsion, Alsion 2, Sønderborg.
Brunch i Café Alsion fra kl. 10.00 kan bestilles på tlf. 25 28 28 86.
Der er højskolesangbøger, som man kan låne i caféen, men man er meget velkommen til at tage sin egen sangbog med. Du kan også finde teksten på din telefon – fx på Højskolesangbogens hjemmeside hojskolesangbogen.dk – eller i Højskolesangbogens app.